Spring til indhold
Forside

Aalborg Universitet København, Institut for Kultur og Læring

Informations­møde om Master i Data­drevet Organisations­udvik­ling

🎧Kom til online informationsmøde om Masteruddannelsen i Datadrevet Organisationsudvikling (MDO). En videreuddannelse for personer med en humanistisk- eller samfundsfaglig baggrund, der har brug for opkvalificering til bedre at kunne gribe nye datamuligheder og vurdere, i hvilken grad de giver mening i forhold til den organisatoriske kontekst. Du følger uddannelsen på Aalborg Universitet i København.

• 21.05.2024 Kl. 11:00 - 12:00
    Tilmeldingsfrist: 20.05.2024

• Alle er velkomne - men tilmelding nødvendig!

• Dansk

• Online

21.05.2024 Kl. 11:00 - 12:0021.05.2024 Kl. 11:00 - 12:00

Dansk

Aalborg Universitet København, Institut for Kultur og Læring

Informations­møde om Master i Data­drevet Organisations­udvik­ling

• 21.05.2024 Kl. 11:00 - 12:00
    Tilmeldingsfrist: 20.05.2024

• Alle er velkomne - men tilmelding nødvendig!

• Dansk

• Online

21.05.2024 Kl. 11:00 - 12:0021.05.2024 Kl. 11:00 - 12:00

Dansk

Deltagelse er gratis

I en tid hvor både private virksomheder og offentlige organisationer skal forholde sig til nye datamuligheder, bidrager uddannelsen til at uddanne helhedstænkende projektledere med blik for både de organisatoriske, tekniske og etiske aspekter af dataprojekter.

PROGRAM:

Uddannelsens faglige leder, Anders Koed Madsen, fortæller om uddannelsens opbygning og indhold. Han fortæller om uddannelsens perspektiver set fra en virksomheds synsvinkel. Personligt vil du komme til at se relevansen i forhold til dit eget arbejdsområde, og du vil komme til at forstå, hvordan en MDO kan være med til at positionere både dig selv og din organisation i en ny dataverden.

Derudover vil du møde studerende Andreas Møller Underbjerg. Andreas fortæller om sit udbytte af at gå på studiet og om sine oplevelser af studieformen, projektarbejdet, eksamenerne - samt studielivet på AAU i København.

Sluttelig vil der være tid til spørgsmål, så du kan få svar på de spørgsmål, du måtte have i forhold til det faglige udbytte og alt det praktiske med ansøgning og optagelse.

På MDO-uddannelsen arbejder man med egen organisation som case, fra start til slut. Dette giver ikke bare et nyt blik, men også et gennemarbejdet program for datastyret udvikling af egen organisation. Med stor viden, indsigt og tålmodighed folder underviserne de forskellige temaer ud for os, og man kan ikke andet end at blive grebet.

Kari Jørgensen, distriktsskoleleder på Helsingør Skole

Faktaboks

Datadrevet Organisationsudvikling på AAU
Uddannelsen holder til på Aalborg Universitets Campus i København.
Anders Koed Madsen
Lektor ved Institut for Kultur og Læring