Institut for Kultur og Læring

For pressen

Her finder du pressefotos af instituttets lokationer i Aalborg og København samt af institutleder Keld Thorgaard. Derudover har vi samlet lister med eksperter inden for en række områder, hvor der ofte bliver efterspurgt en ekspertkilde.

Institut for Kultur og Læring

For pressen

Generel pressekontakt

Pressetelefon: 2565 4602 (kan modtage sms'er)
Telefonen er åben på hverdage kl. 9-15.
E-mail: presse@adm.aau.dk

Pressefotos

Institutleder Keld Thorgaard:
Billede 1
Billede 2

Kroghstræde 3 - hovedindgang
Foto af Christian Fuglsang Rasmussen, Aalborg Universitet

Kroghstræde 3 - hovedindgang høj opløsning
Foto af Christian Fuglsang Rasmussen, Aalborg Universitet

AAU Sydhavnen, København

Instituttets eksperter

Leder du efter en ekspert inden for unges trivsel, dagstilbuds- eller skoleområdet, bæredygtighed, medier eller kultur? Eller måske mangler du en kilde, der ved noget om Arktis, organisationsudvikling, teknologi eller sprog? Institut for Kultur og Læring er et stort flerfagligt institut, og derfor er der ansat forskere inden for et bredt fagligt område.

Instituttets eksperter

Vi har samlet lister med eksperter inden for en række områder, hvor der ofte bliver efterspurgt en ekspertkilde. Er der ikke opgivet en ekspert inden for det emne, du arbejder med, så tag et kig på AAU's centrale presselister: https://www.aau.dk/nyheder/ekspertlister

Ekspertlister